محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

web.sudestadagrill.comnewsFreebet\-post284533.html

به استناد سایت آیین دادرسی دینا رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف در جلسه شورای اداری گفت که میانجیگری یکی از شاخه های مهمی است که اخیرا به شوراهای حل اختلاف اضافه شده است .میانجیگری یک تاسیس حقوقی جدید است که در قانون آیین دادرسی مدنی در سال 92 مورد تصویب قرار گرفت . برای مشاهده جزئیات خبر واگذار شدن میانجیگری به شوراهای حل اختلاف بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/27/واگذار-شدن-میانجیگری-به-شوراهای-حل-اختلاف.html
 
 
sog
 به استناد سایت آیین دادرسی دینا تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و پژوهشگاه قوه قضاییه با هدف توسعه همکاری‌های علمی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متقابل و ارتقای جایگاه و کارآمدی حقوق قضایی در کشور امروز امضا شد . برای مشاهده جزئیات خبر راه اندازی مرکز نوآوری دستگاه قضا در پژوهشگاه قوه قضائیه بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/21/راه-اندازی-مرکز-نوآوری-دستگاه-قضا-در-پژوهشگاه-قوه-قضائیه.html
 
&nb
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، شورا علمی و پژوهشی دیوان عالی کشور ، پیرو وم تحول در سطوح علمی و پژوهشی و ارتقای کیفیت آراء و اطلاع رسانی به هنگام نظرات علمی قضات دیوان عالی کشور و استفاده از نظرات فرهیختگان، اساتید دانشگاه و حقوقدانان راه اندازی شده است . برای مشاهده جزئیات خبر شورای علمی و پژوهشی دیوان عالی کشور بر روی لینک زیر کلیک کنید :
www.heyvalaw.com/web/news/view/20/شورای-علمی-و-پژوهشی-دیوان-عالی-کشور-تشکیل-شد.html
 
 
sogol77
 
با استناد به سایت آیین دادرسی دینا در جلسه علنی مجلس که امروز صبح برگزار شد نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف رای دادند . برای مشاهده جزئیات خبر مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف تمدید شد بر روی لینک زیر کلیک کنید :www.heyvalaw.com/web/news/view/19/مهلت-اجرای-آزمایشی-قانون-شوراهای-حل-اختلاف-تمدید-شد.html
 
 
sogol77
به استناد سایت آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا دینا دادستان عمومی و انقلاب تهران استقرار شعب شورای حل اختلاف ویژه صلح و سازش با مسئولیت فردی با اراده در محل زندان ها را در کاهش آمار محکومین جرائم غیر عمد بسیار موثر دانست و خواستار تشکیل این شعب شورای حل اختلاف ویژه صلح و سازش شد . برای مشاهده جزئیات خبر بر روی لینک زیر کلیک کنید : 
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/17/راه-اندازی-شورای-حل-اختلاف-در-محل-زندان-های-تهران.html
 
sogol77
به استناد سایت حقوق خانواده دینا رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت : در راستای تسریع و تسهیل کار مردم و جلوگیری از هرگونه رانت در این صنف ، سامانه‌‎ای به منظور تعیین سقف برای ثبت طلاق طراحی شده که این سامانه در سطح کشور اجرایی می‌شود و در چند استان نیز پایلوت شده است . برای مشاهده جزئیات خبر اجرای طرح تعیین سقف برای ثبت طلاق بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view//اجرای-طرح-تعیین-سقف-برای-ثبت-طلاق.html
 
 
sogol77
به استناد سایت آیین دادرسی دینا براساس مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی و در صورت تصویب مجلس ، در سال آینده خودروهایی که قیمت بالاتر از یک میلیارد تومان دارند و واحدهای مسی که قیمت بالاتر از ۱۰ میلیارد تومان دارند، مشمول پرداخت مالیات ویژه، یا همان مالیات بر ثروت خواهند شد . برای مشاهده جزئیات خبر مصوبه کمیسیون تلفیق برای اخذ «مالیات بر ثروت» بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/29/مصوبه-کمیسیون-تلفیق-برای-اخ
به استناد سایت آیین دادرسی دینا بر اساس آنچه از سوی مرکز شوراهای حل اختلاف استان تهران اعلام شده، ساعت 13 روز سه شنبه هفته جاری قرار است، مراسم افتتاح شعب صلحی شورای حل اختلاف به صورت همزمان در تمام نواحی دادسرای عمومی و انقلاب تهران برگزار شود و این شعب رسماً کار خود را آغاز کنند . برای مشاهده جزئیات خبر ایجاد شعب صلحی شورای حل اختلاف در دادسراهای عمومی و انقلاب تهران بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/22/ایجاد-شعب-صلحی-شو
با استناد به سایت حقوق کیفری دینا شورای نگهبان برخی موارد طرح کاهش مجازات حبس تعزیری مصوب ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی را مغایر موازین شرع و بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی در خصوص اقدام مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم دانست .  برای مشاهده جزئیات خبر  شورای نگهبان «طرح کاهش مجازات حبس تعزیری» را مغایر شرع و قانون اساسی دانست بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/23/شورای-نگهبان-«طرح-کاهش-مجازات-حبس-تعزیری»-
به استناد سایت آیین دادرسی دینا لایحه بودجه ۹۹ بدون تغییرات ساختاری نسبت به سنوات قبل ، توسط دولت ارائه و کلیات آن در کمیسیون تلفیق مجلس به تصویب رسید . درآمدهای مالیاتی در این لایحه رشد ۱۳ درصدی داشته و جزئیات لایحه بودجه نشان می دهد که مالیات بخش خصوصی ۲۴ درصد و مالیات مشاغل ۵۰ درصد افزایش داشته است . برای مشاهده متن کامل خبر رشد 13 درصدی درآمد های مالیاتی در بودجه 99 بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/34/رشد-13-درصدی-درآم
به استناد سایت حقوقی دینا جلسه کمیته دستمزد به‌منظور تعیین سبد معیشت کارگران با حضور شرکای اجتماعی برگزار و عدد و رقم سبد معیشت کارگران تعیین می‌شود . نماینده کارگران در کمیته مزد 99 شورای‌عالی کار ، تأکید  کرد که برای حفظ معیشت حقوق‌بگیران ، باید تفاوت قیمت ایجادشده در اقتصاد و بازار در دستمزد نیروی کار نیز اعمال شود . برای مشاهده جزئیات خبر تعیین رقم سبد معیشت کارگران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www
به گزارش سایت حقوق کیفری دینا رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد مالکان وسایل نقلیه‌ای که به علت تخلف با مبالغ بالای یک میلیون تومان در پارکینگ توقیف هستند ، می‌توانند تا پایان اسفند امسال از فرصت تقسیط جرایم استفاده کنند . بر اساس این طرح تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار وسیله نقلیه ترخیص شده‌اند . برای مشاهده جزئیات خبر تمدید مهلت تقسیط جرایم رانندگی تا پایان سال بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/28/تمدید-مهلت-تقسیط-جرایم-رانندگ
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا معاونت منابع انسانی قوه قضاییع اعلام کرد کلیه مصاحبه‌های علمی پذیرفته‌شدگان منصب قضا تا پایان روز جمعه مورخ  ۱۳۹۸.۱۲.۰۹ لغو گردید و زمان دقیق دعوت مجدد از داوطلبان متعاقبا اعلام  می شود . برای مشاهده جزئیات خبر لغو مصاحبه علمی پذیرفته شدگان منصب قضا تا پایان هفته می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/42/لغو-مصاحبه-علمی-پذیرفته-شدگان-منصب-قضا-تا-پایان-هفته.htmlsogol77
به استناد سایت حقوقی دینا با توجه به اینکه برخی از کارمندان دستگاه های اجرایی از افزایش امتیازات قانون مدیریت خدمات کشوری بهرمنده شده و عده ای بهره مند نشده اند با عنایت به تاکید رئیس جمهور برای رفع تبعیض در پرداخت ها دستگاه هایی که تاکنون از این امتیازات برخودار نبوده اند می توانند نسبت به افزایش تا 50 درصدی امتیازات برای کارکنان اقدام کنند . برای مشاهده جزئیات خبر بخش نامه افزایش 50 درصدی حقوق برخی از کارمندان می توانید بر روی لینک زی
به استناد سایت حقوقی دینا دبیر کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران اعلام کرد نابینایان برای استیفای حقوق خود مجبور به همراه داشتن شخصی به عنوان امین نیستند . بر اساس بخشنامه بانک مرکزی ، نابینایان در خصوص استفاده از خدمات حساب جاری در صورتی که رسما مسئولیت‌های ناشی از صدور چک را بپذیرند نیازی به معرفی وکیل ندارند . برای مشاهده جزئیات خبر عدم نیاز نابینایان به امین برای استفاده از خدمات بانکی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www
به استناد سایت آیین دادرسی دینا ، رئیس دادگستری استان تهران اعلام کرد که به دلیل افزایش حجم کاری مراجع قضایی و ارائه ی خدمت به مردم ساعت کاری شوراهای حل اختلاف استان تهران ضمن صدور بخش نامه ای از 4 ساعت به شش ساعت افزایش پیدا کرد . برای مشاهده جزئیات خبر بر روی لینک زیر کلیک کنید : 
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/15/افزایش-ساعت-کاری-شوراهای-حل-اختلاف-استان-تهران.html
 
sogol77
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال۱۳۹۸؛ ویژه دانشگاهیان ساکن استان تهران و البرز اعلام شد . برای مشاهده جزئیات مدارک لازم برای شرکت در مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/92/مدارک-لازم-برای-شرکت-در-مصاحبه-علمی-جذب-عمومی-تصدی-منصب-قضا.htmlsogol77
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن انتشار اطلاعیه‌ای درباره آزمون کتبی جذب دفتریاری اعلام کرد : افرادی که به عنوان دفتریار اول یا دفتریار دوم معرفی شده‌اند، نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند . برای مشاهده جزئیات خبر اطلاعیه سازمان ثبت اسناد و املاک در خصوص آزمون کتبی جذب دفتریاری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/38/اطلاعیه-سازمان-ثبت-اسناد-و-املاک-در-خصوص-آ
به استناد سایت حقوقی دینا جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۹ مطابق روال سال‌های گذشته و برابر پیش‌بینی‌ها از خرداد ماه سال آینده بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه قرار می گیرد . برای مشاهده جزئیات خبر اعلام زمان جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال 1399 بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/30/اعلام-زمان-جذب-اختصاصی-داوطلبان-تصدی-منصب-قضاء-سال-1399.htmlsogol77
به استناد سایت حقوق خانواده هیوا ، رئیس کانون سردفتران طلاق و ازدواج گفت: سند طلاق از هفته آینده حذف می‌شود و به صورت کاملا الکترونیکی، تک برگی و به صورت پرینت از سامانه قابل دریافت خواهد بود. ایشان افزودند برای دفاتر ثبت ازدواج نیز برنامه الکترونیکی شدن را در دستور کار داریم که از سال آینده اجرایی می‌شود . برای مشاهده جزئیات خبر بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/16/سند-طلاق-از-هفته-آینده-حذف-می-شود-.html
 
 
sogol77
به استناد سایت حقوق کیفری دینا معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور ، با تاکید بر اینکه پایان اسفندماه سال جاری ، آخرین فرصت بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع برخی مواد قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده است ، میزان بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی در اسفندماه را اعلام کرد . برای مشاهده جزئیات خبر پایان اسفند ماه آخرین فرصت بخشش جرایم مالیاتی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/41/پایان
به استناد سایت حقوقی دینا رئیس کمیسیون توسعه خدمات حقوقی، قضایی و کارشناسی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از انعقاد تفاهم نامه‌ای با بسیج کارگران و وزارت کار برای حل مشکلات حقوقی کارگران خبر داد . طبق مفاد این تفاهم نامه ایجاد بستر مناسب و تعیین چارچوب کلی همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت علمی و اجرایی "مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در زمینه ارائه خدمات حقوقی و کارشناسی مناسب توسط وک
به استناد سایت حقوقی دینا مرکز وکلای قوه قضاییه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سامانه مشاهده پاسخنامه‌های داوطلبان آزمون این مرکز راه‌اندازی شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سامانه دفترچه سوالات اختصاصی خود و پاسخ‌ های خود به هر سوال را مشاهده کنند . برای مشاهده جزئیات خبر افتتاح سامانه مشاهده پاسخنامه‌های داوطلبان مرکز وکلای قوه قضاییه بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/31/افتتاح-سامانه-مشاه
با توجه به شیوع بیماری کرونا ، وزارت علوم اطلاعیه جدیدی در قالب بخشنامه‌ برای دانشگاه ها در تمامی مقاطع درباره امکان حذف ترم برای نیمسال جاری 98 - 99 و همچنین افزایش سقف سنوات مجاز تحصیل دانشجویان اعلام کرده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/news/view/1048/حذف-ترم-تحصیلی-دانشگاه%E2%80%8Cها-مجاز-شد.htmlاشتراک مطالب
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا معاونت منابع انسانی قوه قضاییه گفت : فرآیند مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ ؛ ویژه دانشگاهیان آغاز شد . زمان دقیق مصاحبه علمی هر داوطلب طی تماس تلفنی ابلاغ خواهد شد . برای مشاهده جزئیات خبر آغاز فرآیند مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال 1398 ویژه دانشگاهیان می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/40/آغاز-فرآیند-مصاحبه-علمی-جذب-عمومی-تصدی-منصب-قضا-سال-1398-ویژه-دانشگاهی
به استناد سایت آیین دادرسی دینا با توجه به اهمیت مشارکت مردم و ظرفیت گسترده نهاد‌های مردمی در تحقق عدالت و اجرای قوانین و مقررات ، دستورالعمل «نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه» صبح امروز در نشست هم اندیشی شورای عالی قوه قضاییه با نهادهای مردمی و با حضور آیت الله رییسی رونمایی و ابلاغ شد . برای مشاهده جزئیات خبر دستور العمل رئیس دستگاه قضاء در رابطه با نحوه مشارکت نهادهای مردمی با قوه قضاییه بر روی لینک زیر کلیک
مرکز سنجش و آموزش پزشکی اطلاعیه ای برای افرادی که از ثبت نام ارشد وزارت بهداشت جا موندن و یا ثبت نامشون نیاز به ویرایش داشت منتشر کرد که طبق این اطلاعیه مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت اعلام شد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/news/view/1037/اطلاعیه-جاماندگان-از-ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-وزارت-بهداشت-۹۹.htmlاشتراک مطالب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه قوه قضاییه و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با هدف توسعه همکاری‌های علمی و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متقابل امضا شد . رئیس سازمان قضایی نیروه های مسلح همچنین گفت مقرر شده که معاونت‌های ذیربط در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح آرای برتر را منتشر کنند . برای مشاهده متن کامل خبر امضای تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه قوه قضاییه و سازمان قضایی نیرو های مسلح بر ر
دانشگاه خوارزمی از داوطلبای استعداد درخشان و ممتاز فارغ التحصیل و یا دانشجوی مقطع کارشناسی که شرایط لازم برای ثبت نام رو داشته باشن تحت عنوان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه خوارزمی پذیرش خودش رو انجام میده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/news/view/1042/ثبت-نام-بدون-کنکور-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-خوارزمی.htmlاشتراک مطالب
با توجه به وضعیت پیش اومده و تعطیلی طولانی مدارس ، آموزش و پرورش برای عقب نیوفتادن بچه ها از مطالب درسی و مرور درس هاشون تو این مدت ، اقدام به برگزاری برنامه های آموزشی از تلویزیون کرده . دانش آموا باید هر روز جدول زمانی برنامه های درسی تلویزیون رو چک کنن تا بتونن تو زمان و شبکه مشخص شده از این آموزش ها استفاده کنن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/news/view/1038/جدول-زمانی-برنامه-های-درسی-امروز-از-تلویزیون.ht
به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور هیوا ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 99 طی اطلاعیه ای در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام می شود . تاریخ ثبت نام بدون آزمون سراسری 99 برای ورودی مهر از دهه سوم اسفند ماه 98 آغاز شود . این احتمال وجود دارد که به درخواست متقاضیان ، زمان ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۹۹ تمدید شود .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6361/زمان-
مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه ای ظرفیت اولیه پذیرش دانشجو در آزمون دکتری بهداشت ۹۹ رو اعلام کرد . اینجوری داوطلبا می تونن از ظرفیت رشته محل انتخابیشون مطلع باشن و آمادگی بیشتری برای انتخاب رشتشون داشته باشن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/news/view/1036/ظرفیت-اولیه-پذیرش-دانشجو-در-آزمون-دکتری-وزارت-بهداشت-۹۹.htmlاشتراک مطالب
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان جذب عمومی منصب قضا سال ۱۳۹۸ ؛ ویژه خدمت در مناطق محروم اعلام شد . محل خدمت در مناطق محروم عبارتند از استان‌های : کرمان ، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، خوزستان ، کردستان و هرمزگان . برای مشاهده جزئیات خبر اعلام زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان جذب عمومی منصب قضاسال 1398 ، ویژه مناطق محروم می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/39/اعلام-زمان-و-مکان-مصاحب
بال توجه به وضعیت پیش اومده و شیوع بیماری کرونا دبیر کمیته آموزش و پرورش ستاد بیماری کرونا از بررسی تکلیف زمان برگزاری امتحانات نهایی و کنکور ۹۹ خبر داد و گفت احتمال تغییر زمان و شیوه برگزاری این آزمون ها وجود داره .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/news/view/1039/بررسی-تکلیف-زمان-برگزاری-امتحانات-نهایی-و-کنکور-سراسری-۹۹.htmlاشتراک مطالب
به استناد سایت آیین دادرسی دینا معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور امکان پیگیری و ثبت درخواست ها و شکایات شهروندان در زمینه فضای مجازی را از طریق درگاه خدمات الکترونیک کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به نشانی internet.ir فراهم ساخته است . از دیگر امکانات بسیار کاربردی این سامانه می توان به امکان رفع انسداد حساب بانکی و فیلترینگ اشاره کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درگاه خدمات الکترونیک مصادیق محتوای مجرمانه internet.ir می توانید بر
مرکز سنجش و آموزش پزشکی طی اطلاعیه ای تغییرات آزمون ارشد رشته های علوم پزشکی ۹۹ رو اعلام کرد. که تو این اطلاعیه یکی از گرایش های رشته بهداشت محیط حذف شد و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و زمان اعلام نتایج این آزمون مشخص شد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/news/view/1035/تغییرات-آزمون-کارشناسی-ارشد-رشته-های-علوم-پزشکی-۹۹.htmlاشتراک مطالب
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها